hemma igen :(

Jo vi kom i väg till slut. Vi kom i väg på  en underbar tripp till Teneriffa- Puerto de la Cruz:  Vi fick sol på näsan, god mat och dryck , fantastiska vyer och upplevelser och gemenskap och kärlek med varandra. :) Precis vad vi behövde hela familjen.Viktor var liten, tunn och blek efter alla magsjukor,förkylningar och vattenkoppor- nu är han pigg med ny energi och nya fräknar på näsan :)  Även hans hårt arbetande föräldrar har mått bra av det här.
Det sägs att en bild säger med än tusen ord- så varsågod och titta här.

Kommentarer
Postat av: Terese

Åh, vad härligt med semester! Verkar ha varit riktigt varmt och skönt också. :) Jag är lite avundsjuk nu.

2008-03-10 @ 15:23:33
URL: http://theshillyshallyhen.blogspot.com
Postat av: Sara

NI verkade ha skoj på er resa, nu är jag själv jättesugen på att komma iväg lite efter allt slit. Jag tänkte ringa om jobbet på din avdelning, men jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Vet inte ens viljen tjänst det är jag ska söka. Hehe. Informera mig lite till så kanske jag får mer mod. Kanske tar mig dit och presenterar mig istället. Har ju tillochmed skaffat en osynnlig stav till näsan så att jag ser lite mer anständig ut. :)

Kram från Andra dottern.

2008-03-13 @ 23:17:10
URL: http://killedbyjohndoe.bloggspace.se
Postat av: Camilla

Hej Fru Westgen Larsson.
Är det inte dags för lite uppdatering nu eller, hur står det till i livet?

Jag var med Benjamin på jourläkarcentr idag han är kass i halsen & feber, gissa vem som var läkare där idag, han snyggeläkaren i kön i cafeterian:) se men inte röra. Ses imorgon. Kram

2008-03-24 @ 16:56:57
URL: http://camillathorsell.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0