fy fan

I går fick vi veta det- det hela Sverige bävat för. Lilla Engla är funnen- men död. Till slut erkände mannen. I nio dygn letade alla dessa människor efter henne, alltmedan hennes mamma våndades och ororades. Kunde inte det där svinet kläckt ur sig allt lite tidigare så hon slapp all denna ångest? Man kan bara ana vad hon går i genom och vad hon gått igenom. Finns det nåt värre en människa kan råka ut för. Inte nog med att ens älskade barn är borta, dess sista stund var fullt med smärta och ångest. Hur orkar man leva vidare med den vetskapen? Vad är det för värld vi lever i när ett liten flicka inte ens får cykla hem i fred? Hur varnar man sin sociala femåring som älskar att prata med alla att alla vuxna är inte snälla? Hur säger man till honom att världen är full av idioter, våldsverkare, mördare och pedofiler? Jag vet inte. Tänker på lilla Englas mamma hela tiden, samtidigt som jag helt egoistiskt är glad över att mina barn lever. Vill skrika ut till hela världen: GE FAN I VÅRA BARN!!! Låt dem växa upp utan att sjuka tankar och ondska besudlar deras barndom och som i detta fallet tar deras liv!!

Kommentarer
Postat av: Millan

Hej, trevligt att du e tillbaka och skriver, trist bara att det är ett så fruktansvärt ämne, man mår dåligt av det som hänt. Benjamin råkade höra allting och jag fick honom att lova att aldrig följa med nån annan och skrika allt vad han kunde om nån skulle ta honom, men man kan inte göra nåt mer än bara hoppas att det inte händer igen. Hur är det annars med dig, jobbar och står i eller? jag var uppe och hälsade på i fredags men du va nog ledig, längtar lite till sommaren faktiskt. Vet inte om du sett mitt inlägg men jag tänkte höra om du ville skriva ett litet "rekommendationsbrev" eller att jag typ varit med dig i 10 v och vad du tyckte om det, kan vara bra att ha på framtida anst intervjuer. Kram på dig, läser du fortfarande min blogg?

2008-04-14 @ 19:49:31
URL: http://camillathorsell.spaces.live.com
Postat av: Liselotte

Det är klart att jag med glädje skriver ett brev om dig. Vill du har det genast, eller räcker det med tills vi ses i sommar? Ser fram emot att se dig igen :)- fast du är en slyna ;)

2008-04-18 @ 12:06:40
URL: http://lillos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0