Underbart! :)

jag måste få skriva om det som har gjort mig alldeles yr-i-mössan-tokigt glad: Erik min älste har fått jobb!!
Han har gjort ett uppehåll i sina psykologi-studier, men vi vet ju alla hur svårt det är för akademiker att få jobb, isynnerhet om man inte har en examen än. Det har varit några oroliga veckor när vi (läs hans mor) har ängsligt undrat hur det skall gå- men nu har det ordnat sig. Nuhar han fått jobb som datasupport. han har arbetat som det tidigare så det kommer säkert att gå jätte-bra! Hans lillebror har också jobb där nu så nu är det ordnat för båda mina stora pojkar! Tur att det är många år innan jag behöver oroa mig för Viktor om detta. En sak är säker; det kvittar hur stora en ungar blir- man slutar aldrig att oroa sig över dem! Den som säger nåt annat är antagligen inte förälder eller har inte stor barn ännu!

Kommentarer
Postat av: Gabrielle

Hej Liselotte!
Vad kul att du också har en blogg nu! Jag har redan "bokmärkt" den så att jag kan följa vad du skriver.. :)
Om någon timme ska jag iväg och jobba ett eftermiddags-/kvällspass men i morgon är jag ledig i alla fall. Ser fram emot helgen då vi ska på karnevalen, hoppas bara det kan bli något finare väder än det höstrusk vi har just nu...
Stor kram!/Gabrielle

2007-07-08 @ 11:27:51
URL: http://gabrielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0