semester :D

Ja, så är man inne på sin andra semestervecka- det går alldeles för fort det här. Men vi har det så skööönt, maken, Viktor och jag! :) Karnevalen var jättekul- särskilt Wallmans- det var toppen. Nu har vi vairt i Tostarp (sommarstället) och det är bara att säga igen: det finns inget ställe som jag kopplar av så bra som där ute!!! Fast det är vemodigt också- saknar min svärmor som också hade stuga där ute men som gick bort så hastigt och tragiskt i stroke för två år sen. jag skulle vilja att hon kunde se Viktor springa där ute brunbränd och livlig. jag kom verkligen bra överens med henne och saknaden är fortfarande så stor :(  Man skall ta vara på varandra, man vet aldrig vad som händer- en dag kan allt vara för sent och man fick aldrig sagt det man ville- hur mycket man älskade och uppskattade den personen. Fast jag hoppas att hon förstod det och jag hoppas jag också kan vara det för mina svärdöttrar som hon var för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0