slut på semestern :(

Så var det dags igen då- att börja jobba igen! Sitter här och bloggar timmen innan jag skall ivä till jobbet. Var tog de här fyra veckorna vägen- de har gått fruktansvärt fort. Kan konstatera att semestern har varit underbar, med vila, karneval, opera (Tosca),sommarstuga, skogspromenader, bad och Polentripp i en skön blandning.
 
Nu har jag snart arbetat på mitt jobb i ett år, innan jobbade  jag på HIa med mer akut inriktad vård. Saknar det i bland, men det är skönt att slippa pendla och så är jag så nöjd med min chef. Känner ändå att jag skulle vilja utveckla mig mer. Går och hoppas på en kombinationstjänst med medicinmottagningen och få chansen att arbeta upp en sk hjärtsviktmottagning på vårt lilla lasarett. Vi får väl se. kanske går jag tillbaka till HIA igen, när Viktor är större


Kommentarer
Postat av: Gabrielle

Hej! Skönt att du är nöjd med din semester. Hoppas inte det tar emot allt för mycket att jobba ! :)
Jag har också märkt vad fort tiden gått i sommar. Har ju jobbat på 3 olika personers scheman när de varit på semester och jag har sett dem gå på semester och komma tillbaks igen. Stackare :( När man pluggar ser man inte det riktigt så, då är man ledig lite när man vill ju.
Hoppas vi ses snart!
Kram /Gabrielle

2007-08-13 @ 23:20:33
URL: http://gabrielle.blogg.se/
Postat av: Liselotte

Ja, när hade du och Erik en ordentlig semester sist? Förhoppningsvis blir det bättre nästa sommar- för
är det väl äntligen er tur!? Tycker att ni båda kämpar på så duktigt!!
Blir såå glad när jag får en kommentar av dig. Hmm- undrar om nån annan läser min blogg. Hur får man andra(fler än ens närmaste)att läsa

2007-08-15 @ 08:52:56
URL: http://lillos.blogg.se
Postat av: Terese

Jag läser din blogg. ;)
Jag håller med om att den här sommaren gått ovanligt fort och då har jag ändå inte jobbat. Tiden bara går och går ändå.
Hoppas du har det bra på jobbet.

2007-08-15 @ 16:36:54
URL: http://theshillyshallyhen.blogspot.com
Postat av: Gabrielle

Jag vet inte riktigt hur man får fler läsare.. Säger till ens bekanta att man har en blogg och kommenterar i andras bloggar är väl det enda jag kan komma på. Jag har inte heller många läsare. Vad jag vet i alla fall. :)
Tack för de fina orden. Jag tycker också vi är värda semester. Haha. Hoppas vi kan samla ihop lite pengar till en resa eller nåt senare i år/nästa år.
KRAM!

2007-08-16 @ 19:22:43
URL: http://gabrielle.blogg.se/
Postat av: Gabrielle

En sak man måste göra för att få läsare är att skriva ofta! *pik pik* :D

2007-09-05 @ 14:39:25
URL: http://gabrielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0